Şöhret Okulu

şöhret okulu,dizi,dizisi,şöhret okulu dizisi,tan sağtürk,sinan çetin,atv,müjdat gezen,ayla algan,ilhan şeşen,ebru cündübeyoğlu,atilla arcan,erol büyükburç,serdar deniz,dizi müziği,bölümleri,müziği,özeti

Tuesday, January 30, 2007

Şöhret benim için sıcacık bir mahalle

* Benim canlandirdigim drama hocasi Deniz cocuk ruhlu, genclere yakin ama kendinden buyuk hocalarla da arasi iyi olan bir ogretmen. Canli ve heyecanli bir tip... Ben gercek hayatimda egitimci olsam; cok daha detayci, sinir bozucu sert bir hoca olurdum...

* 'Şöhret Okulu', 'Fame'den cok daha iyi bir dizi. Çunku simdiki soundlar, danslar cok daha farkli. Çagi yakalamis...

* Şöhret benim için bir mahalle. Nasil ki mahallemizin manavi, kasabi olur, herkes birbirini tanir, kimde ne olmus, kim ne zaman evleniyor? Şöhret bu nostaljik duyguyu yasatiyor bana

Kaynak : SABAH

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
ktunnel google adwords reklam Super Bowl 2010 Live sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex